Vuxen eller fjortis?

Blondinbella har gjort det här vuxenpoängtestet och som alltid är jag ivrig att följa hennes exempel!
Resultat?
Bella som är 17 år fick 18,9 vuxenpoäng och en uppskattad ålder av 34 år.
Jag som är 43 fick 21,8 vuxenpoäng och en uppskattad ålder av 41,2 år.
Vi står varandra tydligen närmare än jag vågade hoppas, Bella och jag. Om man räknar bort sånt som bara är nödtvunget p g a situationen - t ex att jag har en minibuss - är jag kanske t o m själsligt yngre än hon!

När man har gjort testen får man också en länk för att testa sin fjortispoäng. Bella nämnde inte om hon hade gjort det - ja, hon nämnde överhuvud taget inte att det testet fanns, och bara det kan ju göra en misstänksam. Jag kunde i alla fall inte låta bli men det visade sig att jag var mindre fjortis än man kunde befara; 18,1% bara.

Testa själva! Berätta gärna hur det gick...på båda testerna...

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Har gjort det där testet förr, tycker det är svårt att svara på många av frågorna. Nu blev i alla fall min ålder 25,8 år.

2007-10-31 @ 23:31:58
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: TheHolyGoat

Oj då Annaa! Då är du ju mer ung i sinnet är Blondinbella! Och mig, förstås.
Okej att jag har villa och minibuss som drar upp poängen men ändå...

2007-11-01 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0