Håller mig kort...

Nej, jag har inte lagt ner den här bloggen.
Jag tänkte bara göra ett litet uppehåll över jul. En vecka eller så.
Innan jag visste ordet av hade det blivit mitten av januari och inget skrivet. Jag gick in här och kollade. Oj då, det var visst innan Lucia som jag skrev det sista. En månads uppehåll! Men snart ska jag skriva något...tänkte jag, för jag har inte lagt ner den här bloggen.
Men köksbygget är inne på slutspurten och det är nog dit all min kreativitet tar vägen just nu. Och att fundera över resten av huset, som är det enda jag har kvar att göra...liksom...när köket är färdigt.
Trots det har jag inte lagt ner den här bloggen. Inte än. Den är bara litet extra sparsmakad just nu.


Kommentarer
Postat av: bless

Som jag och min blogg ungefär =)

2008-03-07 @ 19:45:48
URL: http://blessathome.blogspot.com
Postat av: TheHolyGoat

Ja, Bless, jag har märkt det. Du kanske inte har haft samma behov av din blogg, helt enkelt?

(OBS, en månad och en vecka innan jag svarade...jag har tydligen inte ens varit här på den tiden?! Tiden går fort nu...

2008-04-14 @ 17:28:58
Postat av: bless

Ja och nej och framför allt inte tid. Samt att jag har ju valt att begränsa bless-bloggen till att allt ska på något sätt knyta an till sexualitet och/eller kön. Så då blir det en del som faller utanför.

Tiden går fort. Snart är det sommar =D

2008-05-06 @ 16:43:36
URL: http://blessathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0