De verkligt djupa frågorna

Inget nytt idag för min egen del men vår Stora fick i hemläxa att skriva om sin älsklingsnalle eller, om hon inte hade någon sådan, intervjua någon som har en. Hon gav sig följdaktligen på sin höggradigt nalleberoende lillasyster och jag kan inte låta bli att dela med mig av resultatet.

S: Vad heter din nalle?
L: Den heter Nallen.
S: När fyller Nalle år?
L: Idag, i morgon, sen igår och mycket gånger.
S: Hur gammal är Nalle?
L: 1, 2, 9, 11, 12, 20, 100!
S: Har din nalle några vänner?
L: Så många vänner (breder ut armarna för att visa)
S: Har Nalle några syskon?
L: Nej, bara 12.

Kommentarer
Postat av: Noemi

Personligen tycker jag att hon är ett bedårande litet självsäkert stycke barn!

2007-11-16 @ 18:18:46
URL: http://noemis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0