Härdsmälta

Hemma igen. Måste tillbringa hela eftermiddagen borta från jobbet (borttagning av lillkillens stygn m m), så jag fick kompensera med en insats mellan 18 och 21. Nu sitter jag här och vill prata, har det här stora hålet inom mig som jag av lojalitet inte kan berätta om för er, men alla sover.
Så är det: Somligas bekymmer får svälla ut i ord ord ord ord ord. Andras lever i en stum liten tår mellan tevenyheterna och kudden. Kalla mig en patetisk karlslok om ni vill, och fuck off sen.

Don't you know there's fire in the hole
and nothing left to burn
I'd love to run out now
There's nowhere left to turn.

Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Oj... det låter lite... tungt... lite sorgligt, liksom...? Hoppas att du har fått prata, vid det här laget... med någon som är förstående. Det är rätt viktigt, att få känna att man blir förstådd också, inte bara pratar med väggen... ;-)
Varför skulle du vara en patetisk karlslok...? Har det kanske koppling till anledningen till att du är (var?) ledsen, fast det inte går att förstå riktigt för att du inte kan berätta... vad krångligt... ;-) Ja, hoppas att du fått prata nu i alla fall, som sagt.

2007-09-05 @ 14:27:30
URL: http://visionarysoul.blogspot.com
Postat av: Zofy

det låter jobbigt - men patetist är det INTE...hoppas du får tid/tillfälle att prata...

2007-09-05 @ 14:37:52
URL: http://zofy.blogg.se
Postat av: TheHolyGoat

Jag kan inte prata om det annat än med en viss person, som av någon anledning inte kan prata med mig om det. Det är det som är det tunga, alla obesvarade frågor.
Det patetiska, det var min självömkan.
Men det går över...för den här gången...det är ju så mycket annat i mitt liv som är så bra.
Tack för omtanken!

2007-09-05 @ 14:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0